تریلر جدید بازی Dark Souls 2

WWW.party nonan.COM

ایمیل :
شماره: شماره خود را قرار دهید
WWW.party nonan.COM

تبلیغات


">

آخرین ارسال های انجمن


عنوان پاسخ بازدید نویسنده آخر
ForumPostCountAnswer [ForumPostLastAuthor] [] [loxblog]

تریلر جدید بازی Dark Souls 2

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 195


 Dark Souls 2 یکی از خشن ترین و سخت ترین بازی هایی است که قرار است در سال ۲۰۱۴ منتشر شود که به گفته سازندگان این بازی سختی غیر قابل تصور اما لذت بخشی را خواهد داشت . Yui Tanimura کارگردان این بازی در رابطه با Dark Souls 2 می گوید : ما بازی را بر همین اساس ( ایجاد مسیرهای مخفی ) ساخته ایم ، در بازی مسیرهای مخفی زیادی وجود داردکه تنها با یک حمله ی دقیق دشمن فرو خواهد ریخت و این مسیرهای مخفی کشف خواهد شد . حالت co-op در قسمت اول این بازی شامل تعامل بازکنان با یکد یگر با نوشتن و گذاشتن سرنخ بر روی زمین کمک بسیار بزرگی به گیمر ها بود ، در قسمت دوم این بازی این حالت بسیار بهبود بخشیده است ، Yui Tanimura اظهار داشت : ما بخش Covenants را ارتقا دادیم و سرور های بازی را بهتر ساخته ایم که باعث شد انجام حالت Co-Op راحت تر و لذت بخش تر باشد . با مشاهده این تریلر می توانید درک دقیقی از گیم پلی ، شخصیت ها و … این بازی داشته باشید .



موضوع : تریلر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

ترینر بازی Darkest of Days

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 1450


 ترینر بازی Darkest of Days مجموعه آیتم هایی می باشد تا به راحتی مراحل و چالش های این بازی را پشت سر بگذارید و آن را با موفقیت به پایان برسانید . ترینر بازی Darkest of Days با قرار دادن آیتم های کاربردی در اختیار شما ، قوای تهاجمی و تدافعی شما را نامحدود می سازد تا بتوانید همه ی دشمنان را آسان تر از آنچه فکرش را می کنید از پای درآورید . در این بازی زنده ماندن ، برای رسیدن به پپروزی و انجام ماموریت ها مهم ترین لازمه می باشد که ترینر بازی Darkest of Days با آیتم سلامتی نامحدود شما از ضربات و صدمات مصون می دارد تا شما بدون نگرانی از شکست ، تمام قوا و تمرکز خود را بر روی نابودی دشمنان قرار دهید . مهمات نامحدود و شلیک بی وقفه از دیگر آیتم های مهم ترینر بازی Darkest of Days می باشد که قوای تهاجمی و آتش را نامحدود می سازد . پرش بیشتر ، سرعت بیشتر ، حالت آهسته و … از دیگر امکاناتی است که ترینر بازی Darkest of Days در اختیار شما قرار می دهد .



موضوع : ترینر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

تریلر بازی NBA 2k14

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 239


 بازی NBA 2k14 که محصول سال ۲۰۱۴ می باشد گیمر های زیادی را در انتظار خود گذاشته است . کاور بازی توسط بازیکن مشهور بسکتبال لبرون جیمز که از تیم میامی می باشد بهره گرفته شده است . تیم های موجود در بازی از لیگ NBA انتخاب شده اند ، اما اصلی ترین موضوع این است که گرافیک بازی افزایش چشم گیری داشته است و بازی پخته تر شده است . شرکت سازنده ی این بازی سعی در واقعی ساختن بازیکنان داشته است اما گرافیک بازی بدون جلوه های ویژه نمی تواند طرفداران زیادی داشته باشد . از جمله ویژگی های NBA 2k14 می توان به : محیط سه بعدی ، گرافیک بالا ، مناسب برای کنسول های PS3 ، Xbox360 ، Pc ، استفاده از تیم های لیگ برتر NBA ، اضافه شدن بازیکنان بسکتبال ، زمین های مسابقات متفاوت و استفاده از جلوه های ویژه اشاره کرد . با مشاهده تریلر بازی NBA 2k14 می توانید درک دقیقی از گیم پلی ، گرافیک و … این بازی داشته باشید .

 



موضوع : تریلر , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014

نویسنده : مهردادمرادی | بازدید : 204


 بازی Pro Evolution Soccer 2014 را می توان یکی از بهترین شبیه ساز های فوتبال نامید . سری بازی های PES بعد سال ۲۰۱۱ توانست موفقیت چشمگیری کسب کند و در کنار رقیب دیرینه ی خود یعنی فیفا قرار بگیرد . بعد از این سال بود که با عرضه ی بازی PES 2012 شرکت Konami توانست قدم بزرگی در مسیر خود بردارد ، ولی حالا با عرضه ی بازی PES 2014 قصد دارد تا مرزها در هم بشکند و استانداردهای شبیه سازی یک بازی فوتبال را به بالاترین حد ممکن در این زمان برساند . در این نسخه به لطف موتور گرافیکی جدید و قدرتمند FOX Engine گرافیک بازی و جلوه های بصری به میزان بسیار بالایی بهبود پیدا نموده است . پیشرفت مواردی همچون گیم پلی و حرکات بازیکنان ، برخورد بایکنان در زمین بازی ، شبیه سازی استایل و چهره ی بازیکنان و ستاره های فوتبال ، پیشرفت جلوه های گرافیکی تماشاچیان و استادیوم و همچنین طبیعی تر شدن چمن زمین بازی از دیگر مواردی می باشد که به وسیله ی این موتور گرافیکی در PES 2014 کاملا آشکار می باشد ، همچنین سیستم Motion Animation Stability System که به اختصار M.A.S.S نامیده می شود و تاثیرات وضعیت روحی و روانی بازیکنان را بر روی آن ها به نمایش می گذارد نیز در این نسخه به طرز چشمگیری پیشرفت داشته است . بالاخره کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014 نیز در نسخه های مختلف منتشر شد تا طرفداران این بازی محبوب در سراسر دنیا آن را به راحتی تجربه نمایند . برای استفاده از کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014 کافیست تا فایل های مرتبط را با فایل های همنام در محل نصب بازی کپی و جایگزین نمایید . همچنین شما دوستان عزیز می توانید هر گونه مشکلی را در رابطه با کرک بازی Pro Evolution Soccer 2014 و مشکلات نصب این بازی با ما در میان بگذارید .



موضوع : کرک , ,
برچسب ها : لطفا بخوانید ,
دیدگاه () تاریخ : ساعت :

آخرین مطالب


ترینر بازی Dead Island Ryder White تاریخ ارسال : 1392/8/27
آپدیت بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Assassins Creed IV Black Flag تاریخ ارسال : 1392/8/27
ترینر بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/18
ترینر بازی Sniper Elite Nazi Zombie Army 2 تاریخ ارسال : 1392/8/14
کرک بازی Call of Duty Ghosts تاریخ ارسال : 1392/8/14
ترینر بازی Demonicon تاریخ ارسال : 1392/8/11
ترینر بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10
سیو بازی Enslaved Odyssey to the West تاریخ ارسال : 1392/8/10

دیدگاه کاربران


جناب [Comment_Author] در تاریخ[Comment_Date] و [Comment_Time] نظر زیر را ارسال کرده است

[Comment_Gavator]

[Comment_Content]


[Comment_Form] [Comment_Page]

تبلیغات

پیوند های روزانه

نرم افزار (<-LinkdailyClicks->) خرید بازی (<-LinkdailyClicks->) ساختن وبلاگ (<-LinkdailyClicks->) شماره پیمان کارها (<-LinkdailyClicks->) حمل ته لنجی با ضمانت از دبی (<-LinkdailyClicks->) خرید از چین (<-LinkdailyClicks->) قلاده اموزشی ضد پارس سگ (<-LinkdailyClicks->) الوقلیون (<-LinkdailyClicks->)

خبرنامه

با وارد کردن ایمیل در خبرنامه سایت از برترین اخبار و اعلامیه های سایت با خبر شوید



نویسندگان

مهردادمرادی



وضعیت

وضعیت حاضرین
نفرات حاضر : [Online]
اعضای حاضر : [Online_User]
تعداد کل اعضا : 2

ورود کاربر
فراموشی رمز عبور
خوش آمدید کاربر عزیز
<> سلام !
> پنل سایت
ویرایش پرفایل
ارسال مطلب
برون رفت
تالار گفتمان

آمار مطالب
تعداد مطالب : 169
تعداد نظرات : 15

آمار بازدید
بازدید امروز : 766 نفر
بازدید دیروز : 31 نفر
بازدید هفته : 766 نفر
بازدید ماه : 2128 نفر
بازدید سال : 6583 نفر
بازدید کل : 109634 نفر

تبیلغات

چت باکس


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

همه پرسی

از وبلاگ من چقدر راضی هستین؟

تبادل لینک هوشمند